Moim zdaniem są to:
Groove Coverage „7 years and 50 days”,”Poison”
O-zone „Dragostea din tei”
Vanilla Ninja „Trough enought”
One-T and Cool-T „Starsky and Hutch”
Mandaryna „Here I go again”
Kulturka „Miłość nad morzem”.
Jest jeszcze pare innych,ale o tym może innym razem 🙂
Thx za komenta na moim blogu. 3maj się zielonooka 🙂
🙂
słuchaj daga fajnego masz blogasa,ale piosenek to z afajnych nie słuchasz,al eto nic,blogasik spoko,fajni eprowadzisz,tylkoz aduzo zielonego,ale to s atakie moje tylko obiektywne ocenki,ogólnie to spoko:).pzdr:)
nie wiem dziwny ten blog nic wnim nie ma ale jest ok
Te piosenki mi sie kiedys podobaly;] Chociaz „pioson” jest niezla;]Moim zdaniem najlepsze to: – Ira – ona jest ze snu- kobranocka – kocham cie jak irlandiei wiele innych;] ale widocznie mamy odmienne gsty co do muzyki;]
A czemu? Te piosenki też mi się podobają. A co do że najfajniesze to miałam na myśli, że fajne do tańca 🙂